HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

ÜŞÜYORUM

ÜŞÜYORUM

Sebepsiz değil elbet bu yağmurlar
Dertli ki ağlıyor yerler, gökler
Gökyüzüne ardını dönmüş bulutlar
Esiyor deli dolu, esiyor efkarlı rüzgar

Gönlümde yangın,dışarıda yağmur var
Neden gelmez bu beklenen vuslat
Kavuşmayı unutmadan,hasret beni unut
Bu bahar kapımı çalsın artık umut

Solmasın gönlümde çiçekler artık
Gönlümde yangın,dışarıda yağmur var
Düşüyor her damla hasretin kucağına
Her damla yangın olur yüreğe değince

Sensiz nefes almaktı yarınımın katili
Dermanı yoktu bu asırlık derdimin
Dönerken kalabalığın rengi siyaha
Gökten ateş yağıyor, ben üşüyorum

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies