HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

SEN GELMESEN DE OLUR

Sen gelmesen de olur..

Adını koyamadım hala...
Gittiğin o günün adını bulamadım
Aramıza uçumları bıraktığın
O günün adını bulamadım

Ölüm desem...
Değil...
Ölünce insan acı çekermi hiç..?
Ağlarmı bir ölü, geceler boyu...
Geceye birisinin adını verip onla konuşur mu bir ölü...

Neydi bilemiyorum...
Ama bildiğim bi şey var belkide..
Hani sen bırakıp gittinya
Beni bir başıma karanlıkta bırakıpta...
Seninle başlayıp biten tüm ümitlerime
Kar yağdırdın...

Yitik bir hasret gemisinin tayfası oldum
Seni bulmak ümidiyle...
Ne denizler ne okyanuslar geçtik
Hiçbir yol sana varmadı
Sen yoktun...
Mevsimler yoktu
Hasret kışından başka...
Beni ararsan...
Ben hala o mevsimdeyim...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies