HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

SENiN ADIN HASRET OLSUN

SENİN ADIN HASRET OLSUN

Neye benzediğini bile hatırlamıyorum...
O gün bir son vardı.Ama ben sarhoştum...
Aşkın sarhoş etmişti.Hava yağmurluydu...
Belki senin gidişine ağlıyordu,
Veya benim sonrası olmayan yarınlarımı işaret ediyordu.
Sen ağlayacaksın diyordu.
Sen bunu hak ettin
Ağla şimdi...

O gün nasılda güzel dökülmüştü ağzından
Hasret kokan yalanlar
Ve ne de güzel kanmış
Benim çocuksu yüreğim
O kayıp meleğin söylediklerine...

Belkide...
Bilmiyorum...
Ama....

Artık yalnızlıkla barışığım.
Sadece o gün söyleyemediklerime
Ağlıyorum
Yanıyorum...

SENİ SEVİYORUM
SENİ SEVİYORUM
SENİ SEVİYORUM
...

Korkuyordum..
Hani bir kuşu okşamak için
Avcunun içerisine alırsınya...
İşte öyle...
Ya kaçarsa
Ya ona zarar verirsem
Bu korkular kesti
Yüreğimden dudaklarıma uzanan yolu
Tutsak oldum hasret ihtimaline

Ben sana kavuşamadım
Eğer izin verirsen...
Senin Adın Hasret Olsun!
Belki o zaman
Yani...
Arada bir yanıma uğrarsın,
Belki o zaman
Uçurum kenarında dolaşmaktan kurtulurum.
Yada
...

Gelmezsen
Ben hatırlamakta zorlandığım şeyi unuturum

Gel ki
...
Yaşamayı Unutmayayım
Gel ki
...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies