HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

SON NEFES

SON NEFES

Ben, sende verdim son nefesimi
Gün yeni siyaha boyanmıştı
Dilime garip bir ağıt dolanmıştı
Kendime mezar bakıyordum sanki

Ben, sana verdim tüm ümitlerimi
Evlenecek, çok mutlu olacaktık
Siyah-beyaz filmlerdeki gibi yani
Bilemedim,hep mutlu bitmezmiş yolculuk

Ben, gönlümü sende toprağa verdim
Hasretin ateşi ruhumu pareledi
Umutlarımı, gönlümü, ruhumu, kendimi
O gün, selasız, duasız toprağa verdim

Ben, ruhumu sana teslim ettim
Şimdi, kim ağlar mezarımın başında
Kim dua gönderir bu aşk şehidine
Yorulup mezarımı uzaklarda arama
Ben, yüreğimi yüreğine gömdüm

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

http://askimakber.blogcu.com/ yüreginize saglık..

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies