HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

SEN...

SEN...

Sen...
Hangi kelimeye sığarsın bilmem
Kalemimden damlayan her harf
Seni anlatamamanın acziyle ağlıyor
Sen benim...
Solmasın diye titrediğim umudum

Sen...
Uçurumlara aşık bir kardelen
Deli bir rüzgar, dinmesini bilmeyen
Hırçın bir deniz, hiç durulmayan
Sen benim...
Karanlığım içinde aydınlığım

Sen...
Sonsuza kanat çırpan güvercin
Ben ruhu yangına mahkum bedevi
Ne zamandır kederi soluklayan
Sen benim...
Dilimin ezberi...
Gönlümün son mühürü

3 Yorum:

Adsız dedi ki...

Keşke "SEN" e inansan :(((

Serden Yiğit dedi ki...

Ben İnandım! Yalancı Bahara Kandım!

Adsız dedi ki...

Yalancı bahar değildi o...Baharın gelmesini bekledi tam ilkbahar da çiçekler açmışken...Yarım kaldı son bahara döndü kurudu sarardı yaprakları...:(
Bahar hala bekliyor sahibini gelmesini...
İnşallah çok geç kalmaz :(
Ellerini açmış onun ellerini tutmasını bekliyor...
Ayrılık; birlikte oluşların zekatıymış...Bu zekat ödensin artık:((

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies