HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

NİHAVEND

NİHAVEND

Tekrar tekrar söylüyorum...
Gönlüme işlediğin nihavend makamını
Ezber ediyorum her bir notasını
Bırakıp gittiğin o yitik hatıranı

Sonra...
Senden önce aşkımı haykırdığım
Rüzgar tepesine gidiyorum
Bir şarkı çalıyor derinden
Gözlerime yağmurlar doluyor

Sonra ağlıyorum, hıçkıra hıçkıra
Susmuyorum...
Avazım çıktığı kadar bağırıyorum
Seni seviyorum, seni seviyorum

Artık..
Adını bile söyleyemiyorum
Hasret kalanlar duyamuyor adını
Nerede adın anılsa kaçıyorum
Nefes alamıyor hatırana sığınıyorum
Hatırandan bir nefes alıyorum


Bilmiyorum...
Nereye kadar sürer
Bilmiyorum...
Bu şarkı ne zaman biter

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies