HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

BiTiRiM

Bitirim

Üzerimde çıkarıp atamadığım
Sen kokusu var...
Her nefeste beni kahır denizine atan
O gül kokun...
Yüreğime sinmiş...

Sen istediğini düşün, istediğini anla
Ben seni...
Aşkım sözlük anlamında değil
Ne mecnun ne Ferhat bilir
Yüreğimdekini...
Yani ben seni
Ölürcesine...

Ağlıyorum
Senin taş kalbin bilmez
Bu yaşların sebebini
Ben ağlıyorum...
İçimi zehir eden o terk-i gönlüne...

Seni hala seviyorum
Üzerinden değil yıllar asırlar geçsede
Unutmak, terketmek
Senin adına denk gelse bile...
Seni hala seviyorum...

Bitirim bu aşk...
Bu hayat...
Geceler...
Sen...
Acı gerçek bu...
Bittim bende...
Sen gittiğinde

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies