HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

ADI ASi

ADI ASİ

Adı asi...
Gözleri gözlerime değse erirdim
O yüzden doya doya bakamazdım
Gönlümü kördüğüm eden gözlerine
Sevdamda bakışlarım gibiydi anlayacağın

Adı asi...
Hoyrattı , yabani kısrak misali
Çattı mı kaşlarını dağlar devrilirdi
Ben içten içe erirdim, o ateş saçardı
Yüreğime düğümlenen gözleriyle

Adı asi...
Leke değdirmemişti hayallerine
Yan bakamamıştı kirli gözler gönlüne
Kokusu bülbül etmişti elleride
Kendisi söylememişti bir kez bile

Adı asi...
Sol yanıma dokundu bir bakışın
Adı asi...
Rızamla senin rüzgarına kapıldım
Adı asi...
Bu aşkın kaderi ağlamak olmasın
Adı asi...
Ya sende söyle bu bülbül gönülle
Ya da edediyyen sessizliği dinle

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies