HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

BiR YANIM ÜMiDE BAKAR

BİR YANIM ÜMİDE BAKAR

Bir yanım ümide bakar
Sol yanım hasretine ağlar
Göz bebeğimden gönüle düştü kor
Ruhu sardı dermansız alevler

Gece değil ben kıskanırdım gözlerini
Yabancı gözler değsin istemezdim
Hırçın bir ırmak misali saçların
Yalnız beni bulsun isterdim

Mıh gibi, yüreğimde sakladığım
Bir yaz günü vardı hatırlar mısın
Karanlığa mahkum ıslak gözlerim
Senin ışığınla beraat etmişti

Annesine doyamayan çocuklar gibi
Ruhum da sana doyamamıştı
Hasretle, gurbetle kuruyan yüreğim
Bahar yağmurlarıyla yıkanmıştı
Kimsesiz yüreğimi çiçekler bürümüştü

Şimdilerde...
Bir yanım aydınlığa bakar
Sol yanım hasret karanlığında üşür
Sen canımdan da yakındın
Şimdilerde...

...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies