HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

MEKTUP

MEKTUP

Anam ben emin bir yerdeyim inan

Yanımdan ırmaklar akıyor şu an
Biliyorum artık uzağındayım senin
Selamını duaya ekle bundan böyle

Feryatların geliyor kulağıma anam

Gelen ayrılığa ağlıyorsun anlaşılan
Ben hiç gitmedim ki bir an yanından
Kokunu duyuyor eline uzanamıyorum

Kardeşlerim var gözüm arkada değil

Birler bin olur, binler milyona değer
Görmez imanla bakmayan o gözler
O görünmeyen erler, gök ehlindendiler


O an alkanlar içindeydi tüm tertipler

Ağlamaya koyuldu yerler , gökler
Sırayla şehadete durdu Mehmetler
Düşmedi bayrak , düşürmedi yiğitler

Senin yüreğinle suladığın fidanın

Cennette başak verdi güzel anam
Ağlama diyemem, yitirdiğin candır
Gönlün rahat olsun, cennet yüreklim
Oğlunu cennet, kalleşleri ateş bekler

Anam...

Yiğitlere, yiğit gönüllü tüm yüreklere söyle...
Destanlar fedakarlıkla kazındı bu topraklara
Akan kanlar, geride kalanlar, canlar fedakarlıktı
Vatan en yüce emanetti bizlere, geride kalanlara
Bayrak, vatan, anam sizlere emanettir bundan böyle...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies