HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

BİTMEYEN YOL

BİTMEYEN YOL

Yutuyorum atacağım tüm çığlıkları
İçimde biriktiriyorum tüm acılarını
Saklıyorum gidişini yüreğimin karasında
Sorma bedeni yaşamla ölüm arasında

İçimden yana yana martılar geçiyor
Sanki bir enkazdan kaçıyorlar
Gecenin ışıkları da tek tek sönüyor
Hasretin anlaşılan mesaiye kalıyor

Her nefeste yürek ayrılığı soluyor ,
Can dayanmıyor böyle acıya inan
Bizim şarkımız vardı hatırlıyor musun
Ben' ediyorum gönlü öyle pansuman

Yitik mevsimimin sevda çiçeği
Kokuna vurgun, sana deli yüreği
Taşıyamıyorum artık,ayrılık yükünü
Yordu ateşten duvarlar yüreğimi

Gözlerim hep karanlığa bakıyor
Durup durup, haykırıyor,ağlıyor
Nasıl yeşerir artık solan umutlar
Ya yar yanına vuslatı da alıp gelir
Ya yüreğim bitmeyen yola çıkar

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies