HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

YAĞMUR YAĞARKEN

YAĞMUR YAĞARKEN

Yine mezarlıklar arasındayım
Aslında yaşamayı düşünüyorum
Karanlığın içinde duyuyorum
Yarım bıraktığın şarkımızı
Belki bir gün yağmur yağarken...

Dizlerim eriyor, durmuyor zaman
Bilmem ki yaşlanıyor muyum
Hem zaman vuslata ermeden
Ne de çabuk geçiyor birden
Belki bir gün yağmur yağarken...

Kokunu duyuyorum ben her dem
Geçen gün yine seni gördüm
Üsküdar'da vapurdan inerken
Demir aldı zaman,yetişemedim
Belki bir gün yağmur yağarken...

Ördüğün kaşkolu hiç çıkarmadım
Bazıları deli dedi bazıları mecnun
Hem onlar nereden bilirler, nereden
Her dem sen koktuğunu o kaşkolun
Belki bir gün yağmur yağarken...

Bir öğle vaktiydi ayrılık kokan
İki düğümün ikincisindeydi can
Gökkube çekmişti perdesini o an
Ayrılık ipini boynuma doladın
Yağmur yağarken...
Belki bir gün yağmur yağarken...

...


0 Yorum:

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies