HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

YiTiK MEVSiM

YİTİK MEVSİM

Baharımı kaybettim a dostlar baharımı
Yıllar oldu kanıyor kışım sonbaharım yazım
Her gören her bilen soruyor
Ne zaman bitti, vuslat ne saman gelecek

Çiçek açmıyor,arılar kovan bile yapmıyor
Herkes seni senin dönüşünü gözlüyor
Kuru yapraklar rüzgar bir de yüreğim
Senin yolunu ah ile süzüyor...

Gelmiyor kırlangıçlar, uğramıyor turnalar
Sen yoksun ya, bahar gelmedi ya hani
Her biri bir hasret notası bırakarak
Umutlar, mutluluklar turnalar teğet geçiyor
Yüreğimin üzerinden...

Bende gündüzleri çıkamaz oldum dışarı
Gündüzle yok bir alıp veremediğim
Geceyle dost oldum anlayacağın
Sen vefaya biz sana hasret olalı

Geceleri dinliyorum sadece...
Dinliyorum yüreğimin gidişine yaktığı ağıtları
Aklımdan yüreğimden silemediğim sen geliyorsun aklıma
Sonra dudağım dan o şarkı süzülüyor...
Geri dön, geri dön...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies