HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

MUHTACIM

MUHTACIM

Issız, kimsesiz tek başımayım
O kimsesiz ufukta bir güneş
Sol yanımda güneş artığı hasretin
Kanmaya hazır bedenimle, eriyorum
Ummanda bir katreye muhtacım

Kızgın rüzgar silmiş izlerini
Dost - Düşman ayırt edilmiyor o an
Yanan yüreğe gem vuramaz ki hasretin
Peki neden geçit vermez vuslat yolu
Ummanda bir katreye muhtacım

Seni sana anlatmak değil derdim
Gönül varlığına muhtaç bil istedim
Duymadın, uğruna ne ağıtlar yaktım
Gözyaşlarımı gecelere sakladım
Ummanda bir katreye muhtacım

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

bunu beğendim güzel olmuş bence

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies