HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

ADINI KOYAMADIĞIM

ADINI KOYAMADIĞIM

Adını koyamadığım
Üşüyor ellerim sensiz
Ağlıyor, kanıyor yürek değil sebepsiz
Uzadıkça uzuyor sana varan yollar
Yüreğime konmadan sonbahar
Doğ artık baharıma yar

Adını koyamadığım
Saatler akmıyor sensiz
Yas tutuyor bülbüller, neşesiz
Güneş doğuyor ama isteksiz
İnmez mi kalbimden bu acı
Yakın mıdır
Gözlerine doyasıya bakacağım gün

Adını koyamadığım
Dilimde bir şarkı oldun
Söylemekten, dinlemekten bıkamayacağım
Gönlümün en son limanı oldun
Ancak ölünce demir alacağım

Sen çayımın demi, ekmeğimin katığı
Sen benim biriciğimdin
Ben sensizken
Hiçliğin dibinde kanadı kırık bir kuşum
Sen benim . . .
Adını koyamadığım

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

bence adını koymuşsun ben bunu anladım

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies