HASRETNOTLARI
bu sitede internet'te

Fon


Hasret Notları

"...Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri..."
HASRET NOTLARIM ;

ÇAREM

ÇAREM
Senleyken daha cesurdum
Karanlığın ortasında yürürdüm
Sen gönlümün ortasında bir fenerdin
Kayıp diyarlardan ışığınla kurtulurdum

Artık son yaprağı da düşüyor
Umut ağacımın kuru dalından
Bu kez ömre erken geldi hazan
Hasret dedikleri ömür dinlemiyor

Ne mevsim, ne zaman önemliydi
Sen yanımda olduğun zaman
Senle hep bahar, hep erkendi
Seninle cennet kokan o mekan

Bir bir harcadım, saati sormadan
Ne önemi vardı sen olmadığın an
Sanki umut yakışırmıydı sensizliğe
Dakikasına feda edecekken ömrümü

Yokluğunda,
Her an bir yanım yandı, kurudum
Umutlarımı hazan rüzgarı çaldı
Şimdi,
Sanki ben senden öncesi gibiyim
Kupkuru bir bedenim kaldı
Ama,
Ruhumu hasret esir almışken
Var mı senden başka çarem

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kimler Geldi?

 

Hasret Notları

" Yüreğimden Damlayan Hasret Hikayeleri... "

Usage Policies